Drahobejlova 54

Praha 9

190 00

220 991 007

sekretariat@ss7.cz

220 990 000

dohled@ss7.cz

ss7SupportServices

Balíček doplňkových služeb, které zajistí bezproblémový provoz vaší IP ústředny ss7Net i všech doplňkových řešení a funkcí vč. průběžné aktualizace vámi zakoupené verze softwaru.

Servisní služby ss7SupportServices jsou učeny pro majitele IP telefonní ústředny ss7Net a dalších doplňkových řešení a funkcí. Kromě non-stop dohledu nad funkčností vaší IP telefonní ústředny zajišťují také servisní zásah do 24 hodin od zjištění závady nebo prodloužení standardní 24měsíční záruky až na 5 let (kompletní výměna poškozeného dílu).

Pro náročné zákazníky máme připravenu možnost připlatit si za servis do 6 / 3 / 1 hodiny.

Díky ss7SupportServices se nemusíte o vaši IP telefonní ústřednu starat. Nastavení, servisní zásahy či změny stávající konfigurace zajistí specialisté společnosti ss7IPCom. Zdarma (při závadách) nebo za zvýhodněných podmínek (při vyžádaných zásazích).

Pro zákazníky, kteří využijí služby ss7SupportServices, máme připravenu celou řadu dalších zvýhodnění a bonusů. Patří mezi ně např.:

  • sleva na nákup vyšší verze firmwaru;
  • sleva z ceny IP telefonní ústředny ss7Net;
  • sleva z ceny doplňkových řešení a funkcí;
  • sleva z ceny vyžádaných servisních služeb specialistů ss7IPCom.

Přenechte starost odborníkům a ušetřete - využijte servisní služby ss7SupportServices. Non-stop dohled nad provozem IP telefonní ústředny, automatická bezplatná aktualizace softwaru a komplexní profesionální servis výrazně snižují celkové náklady na vlastnictví řešení (TCO).

Služby ss7SupportServices charakterizují tři základní parametry. Jsou:

  • personalizované - respektujeme vaše potřeby a zajišťujeme podporu a servis tehdy, tam a takovým způsobem, který vám vyhoví nejlépe;
  • proaktivní - produkty a služby společnosti ss7IPCom podporují vaše aktivity a podpůrné služby ss7SupportServices jsou nastaveny tak, aby zabránily vzniku problémů a případné závady odstranily co nejdříve;
  • jednoduché - všechny požadavky a problémy za vás vyřeší naši specialisté - stačí vytočit jediné telefonní číslo a máte po starostech.

Sdílejte!

Mám zájem o informace

Jméno, příjmení Co vás zajímá
Opište text
CAPTCHA Image
Email*
Telefon
Firma
Email (max. 1x za měsíc)

Informační newsletter

Pojmy, s nimiž byste se mohli setkat v souvislosti s ss7SupportServices

Celkové náklady na vlastnictví (Total cost of ownership, TCO)

celkové pořizovací náklady + provozní náklady určitého aktiva (produktu).

PBX

pobočková telefonní ústředna (analogová).

IP PBX

pobočková telefonní ústředna (digitální).

Call Centrum

doplňková služba k IP telefonní ústředně ss7Net, která bez dalších investic kompletně zajišťuje provoz tzv. pasivního call centra (např. zákaznická linka, příjem objednávek přes telefon apod..)

VoIP

Voice over IP - internetová telefonie.

IP (Internet Protocol)

základní protokol pracující na síťové vrstvě používané v počítačových sítích a internetu.

SIP (Session Initiation Protocol)

internetový protokol určený pro přenos signalizace v internetové telefonii.

Pobočková ústředna

připojuje se k veřejné síti a umožňuje účastníkům podle oprávnění volat i mimo tuto ústřednu, přitom lze ušetřit počet veřejných telefonních linek, kdy k pokrytí požadavků na vnější volání stačí nižší počet veřejných linek oproti počtu vnitřních linek.

Analogová/digitální pobočka

IP telefon

ISDN (Integrated Services Digital Network)

digitální komunikační síť.