Tiskové zprávySTÁHNOUT 17.10.2012 IP ústředna ss7Net slouží studentům střední školy informatikyPartnerství společnosti ss7IPCom se Střední školou informatiky, poštovnictví a finančnictví Brno umožňuje studentům seznámit se s nejnovějšími technologiemi. Společnost ss7IPCom - úspěšný český dodavatel komunikačních řešení a výrobce IP ústředen řady ss7Net - se rozhodla podpořit vzdělávání budoucích telekomunikačních specialistů a proto pro potřeby výuky darovala Střední škole informatiky, poštovnictví a finančnictví Brno kompletní IP ústřednu a její zástupci se také podílejí přímo na výuce studentů. Záměrem akce je poskytnout studentům přístup k nejmodernějšímu řešení, se kterým by na škole jinak pracovat nemohli, a pomoci škole, aby je lépe připravila pro potřeby praxe. IP ústředna ss7Net je příkladem nejmodernějších komunikačních technologií. Studenti i pedagogičtí pracovníci Střední školy informatiky, poštovnictví a finančnictví Brno tak mohou své teoretické znalosti ihned vyzkoušet také v praxi. “Partnerství, které jsme se společností ss7IPCom uzavřeli, nám umožnilo zajistit pro studenty přístup k nejnovějším technologiím. A díky přímému zapojení zástupců firmy do výuky mohou navíc těžit i z jejich zkušeností, které se jinak sdílejí jen velmi obtížně,” popsal výsledky spolupráce ředitel Střední školy informatiky, poštovnictví a finančnictví Brno Dr. Vladimír Šimíček. “Se školou máme velmi dobré vztahy již několik let a rozhodnutí poskytnout studentům jednu ústřednu jako praktický studijní materiál tak bylo de facto logickým vyústěním dosavadní spolupráce. Mnohem déle jsme zvažovali přímé zapojení do výuky, neboť s pedagogickou činností neměl nikdo z firmy žádné zkušenosti. Praxe však ukázala, že mezi zaškolováním nových kolegů a výukou středoškolských studentů zase tak velký rozdíl není - všichni touží po informacích a ty jim předat umíme,” doplnil Václav Bambula, technologický ředitel společnosti ss7IPCom. Spolupráce mezi Střední školou informatiky, poštovnictví a finančnictví Brno a společností ss7IPCom začala teprve letos o prázdninách. V současné době tak fakticky prochází jakousi zkušební fází. Již dnes se však obě strany shodují, že pokud bude o přednášky zástupců firmy zájem, nic nebrání jejich dalšímu postupnému rozšiřování. Více o IP ústředně ss7NetIP ústředny produktové řady ss7Net jsou technologicky vyspělé telefonní systémy provozované na platformě Linux. Software je kompletně vyvinut společností ss7IPCom, nejedná se o nadstavbu jiných volně dostupných telefonních systémů. IP ústředny jsou postavené na modulárním systému, který svou stavbou a SW/HW výkonem pokrývá celý rozsah požadavků kladených na profesionální ústředny (firmy a organizace všech typů i velikostí, Call Centra, operátorské ústředny). Více o Střední škole informatiky, poštovnictví a finančnictví BrnoStřední škola informatiky, poštovnictví a finančnictví Brno zajišťuje výuku v oborech: Telekomunikace; Informační technologie; Telematika v dopravě; Logistické a finanční služby; Bankovnictví a pojišťovnictví. Škola fakticky zahájila činnost 1. září 1949 - po přeložení tehdejšího poštovního učiliště z Prahy do Brna. Stávající název škola používá od 1. září 2012. Více o společnosti ss7IPComSpolečnost ss7IPCom s.r.o. vznikla 12. července 2011. Zabývá se vývojem, implementací a servisem IP telefonních ústředen řady ss7Net. Kromě toho zajišťuje servisní podporu a vývoj telekomunikační technicky pro významné telekomunikační firmy v ČR a pro firmu Telefónica Czech Republic vyvíjí a zajišťuje servis HW a SW zařízení určeného pro monitorování poruchových stavů telefonních ústředen. Sdílejte!Mám zájem o informaceInformační newsletterPojmy, s nimiž byste se mohli setkat v souvislosti s ss7SupportServicesCelkové náklady na vlastnictví (Total cost of ownership, TCO)celkové pořizovací náklady + provozní náklady určitého aktiva (produktu). PBXpobočková telefonní ústředna (analogová). IP PBXpobočková telefonní ústředna (digitální). Call Centrumdoplňková služba k IP telefonní ústředně ss7Net, která bez dalších investic kompletně zajišťuje provoz tzv. pasivního call centra (např. zákaznická linka, příjem objednávek přes telefon apod..) VoIPVoice over IP - internetová telefonie. IP (Internet Protocol)základní protokol pracující na síťové vrstvě používané v počítačových sítích a internetu. SIP (Session Initiation Protocol)internetový protokol určený pro přenos signalizace v internetové telefonii. Pobočková ústřednapřipojuje se k veřejné síti a umožňuje účastníkům podle oprávnění volat i mimo tuto ústřednu, přitom lze ušetřit počet veřejných telefonních linek, kdy k pokrytí požadavků na vnější volání stačí nižší počet veřejných linek oproti počtu vnitřních linek. Analogová/digitální pobočkaIP telefonISDN (Integrated Services Digital Network)digitální komunikační síť. |