Virtuální IP ústřednu ss7Net zákazník nevlastní, ale jen si jí pronajímá. Získává úplně stejný komfort jako u skutečné pobočkové ústředny.
U pobočkové virtuální ústředny ušetříte náklady za pořízení a správu.
Hlasové služby jsou realizovány pomocí technologie VoIP (SIP) přes internetovou přípojku.
Výhody virtuální ústředny
Žádná investice do nákupu pobočkové ústředny.
Nemusíte investovat prostředky na zajištění chodu ústředny. Žádné placení energií, nemusíte pořizovat záložní napájení atd.
Nemusíte platit vlastního pracovníka na údržbu ústředny.
Ústředna Vám morálně a ani fyzicky nezestárne.
Integrovaný Antifraud – ochrana před zneužitím.
Úspora na hovorném.
K volání můžete použít stolní telefon, notebook a chytrá zařízení (tablet a mobil).
Nastavení přes web.
Nové telefonní číslo nebo přenos původního.
Garance dostupnosti 99,9 %.
Ceník
Virtuální PBX
Cenový program
Small PBX 590,- měsíčně
Middle PBX 990,- měsíčně
Large PBX 1590,- měsíčně
Aktivační poplatek
490,-
990,-
1490,-
Počet vnitřních linek
10
100
1000
Webové administrační rozhraní
ano
ano
ano
Hlasová schránka
ano
ano
ano
Hlasové menu IVR
ano
ano
ano
Konferenční hovory
ano
ano
ano
Antifraud
ano
ano
ano
Časové podmínky
ano
ano
ano
Předání hovoru
ano
ano
ano
Přesměrování hovorů
ano
ano
ano
Přesměrování podle volajícího
ano
ano
ano
Video hovory
ano
ano
ano
Technická podpora
24/7
24/7
24/7
Volání do pevných sítí v ČR
0,44/0,23/min
0,44/0,23/min
0,44/0,23/min
Volání do mobilních sítí v ČR
0,59/min
0,59/min
0,59/min
Příchozí čísla pro ČR
ano
ano
ano
Uvedené ceny jsou v Kč bez DPH. Tarifikace 1+1.
Pronájem IP telefonů k virtuální ústředně
V případě zájmu si můžete ke své virtuální ústředně pronajmout telefonní přístroje:
nízký počáteční náklad
záruka okamžité výměny v průběhu pronájmu
přednastavení a správa pronajmutých zařízení – telefon u Vás pouze zapojíte do sítě
Sdílejte!
Mám zájem o informace
Informační newsletter
Pojmy, s nimiž byste se mohli setkat v souvislosti s ss7SupportServices
Celkové náklady na vlastnictví (Total cost of ownership, TCO)
celkové pořizovací náklady + provozní náklady určitého aktiva (produktu).
PBX
pobočková telefonní ústředna (analogová).
IP PBX
pobočková telefonní ústředna (digitální).
Call Centrum
doplňková služba k IP telefonní ústředně ss7Net, která bez dalších investic kompletně zajišťuje provoz tzv. pasivního call centra (např. zákaznická linka, příjem objednávek přes telefon apod..)
VoIP
Voice over IP - internetová telefonie.
IP (Internet Protocol)
základní protokol pracující na síťové vrstvě používané v počítačových sítích a internetu.
SIP (Session Initiation Protocol)
internetový protokol určený pro přenos signalizace v internetové telefonii.
Pobočková ústředna
připojuje se k veřejné síti a umožňuje účastníkům podle oprávnění volat i mimo tuto ústřednu, přitom lze ušetřit počet veřejných telefonních linek, kdy k pokrytí požadavků na vnější volání stačí nižší počet veřejných linek oproti počtu vnitřních linek.