Drahobejlova 54

Praha 9

190 00

220 991 007

sekretariat@ss7.cz

220 990 000

dohled@ss7.cz

Stará ústředna za novou zdarma

Dosluhuje Vám vaše stará pobočková ústředna? Máme pro Vás řešení. Vyměňte ji za novou VoIP ústřednu ss7Net a to zdarma.

Vybrané zajímavé funkce ústředny ss7Net:

  • antifraud,
  • nahrávání hovorů,
  • konference,
  • inteligentní směrování hovorů,
  • modulární systém,
  • dohledové aplikace,
  • rozhraní pro ovládání ústředny,
  • konfigurace do 256 vnitřních portů/48 vnějších/ až 60 souběžných tel. hovorů.

Podmínky nabídky:

  • možnost odkoupení ústředny za 1,- Kč po 36 měsících uzavřené servisní smlouvy,
  • upgrady SW ústředny jsou v ceně po dobu trvání servisní smlouvy,
  • ekologická likvidace Vaší staré ústředny zdarma,
  • podmínkou je uzavření servisní smlouvy na dobu 12, 24 nebo 36 měsíců.

V rámci servisní smlouvy získáte:

  • server a SW ústředny,
  • veškerou dálkovou údržbu,
  • správu ústředny,
  • dohled nad ústřednou 24/7/365,
  • instalaci ústředny v celé ČR zdarma.

Vaše měsíční náklady budou za servisní podporu v jedné z následujících variant:

  • 999,- Kč /měsíčně při uzavření servisní smlouvy na 36 měsíců,
  • 1499,- Kč /měsíčně při uzavření servisní smlouvy na 24 měsíců,
  • 1999,- Kč /měsíčně při uzavření servisní smlouvy na 12 měsíců.

Není součástí akce:

  • koncová zařízení a instalace koncových zařízení,
  • HW rozhraní typu ústředny E1\PRI , ISDN BRI a další...,
  • SW aplikace Callcentra.

Akce je časově omezená a dodavatel si vyhrazuje právo akci kdykoli ukončit. Akce není určena pro callcentra a operátory.

Uvedené ceny jsou bez DPH.

Kontakt:
obchod@ss7.cz
tel: +420 220 991 002 , +420 220 991 001

Sdílejte!

Mám zájem o informace

Jméno, příjmení Co vás zajímá
Opište text
CAPTCHA Image
Email*
Telefon
Firma
Email (max. 1x za měsíc)

Informační newsletter

Pojmy, s nimiž byste se mohli setkat v souvislosti s ss7SupportServices

Celkové náklady na vlastnictví (Total cost of ownership, TCO)

celkové pořizovací náklady + provozní náklady určitého aktiva (produktu).

PBX

pobočková telefonní ústředna (analogová).

IP PBX

pobočková telefonní ústředna (digitální).

Call Centrum

doplňková služba k IP telefonní ústředně ss7Net, která bez dalších investic kompletně zajišťuje provoz tzv. pasivního call centra (např. zákaznická linka, příjem objednávek přes telefon apod..)

VoIP

Voice over IP - internetová telefonie.

IP (Internet Protocol)

základní protokol pracující na síťové vrstvě používané v počítačových sítích a internetu.

SIP (Session Initiation Protocol)

internetový protokol určený pro přenos signalizace v internetové telefonii.

Pobočková ústředna

připojuje se k veřejné síti a umožňuje účastníkům podle oprávnění volat i mimo tuto ústřednu, přitom lze ušetřit počet veřejných telefonních linek, kdy k pokrytí požadavků na vnější volání stačí nižší počet veřejných linek oproti počtu vnitřních linek.

Analogová/digitální pobočka

IP telefon

ISDN (Integrated Services Digital Network)

digitální komunikační síť.