Ideální základ pro vývoj vlastních nadstaveb. Detailní informace
o rozhraních i funkcích ústředny. Možnost zapojit se do vývojového týmu a uplatnit
teoretické znalosti v praxi.
Velmi dobře si uvědomujeme, že dokonalosti dosáhneme, jen pokud budeme pozorně naslouchat názorům a radám odborníků. Proto připravujeme bezplatnou verzi softwaru ústředny pro vývojáře i další zájemce, kteří by měli zájem si IP ústřednu ss7Net otestovat, případně ji využít pro vlastní potřeby.
Vývojářské komunitě také nabízíme přístup ke stávajícím řešením, která by mohli využít při vývoji vlastních modulů či vylepšování a úpravám stávajících. Nebráníme se žádné formě spolupráce. Naopak, nabízíme možnost těžit z výhod moderního komunikačního řešení.
Sdílejte!
Mám zájem o informace
Informační newsletter
Pojmy, s nimiž byste se mohli setkat v souvislosti s ss7SupportServices
Celkové náklady na vlastnictví (Total cost of ownership, TCO)
celkové pořizovací náklady + provozní náklady určitého aktiva (produktu).
PBX
pobočková telefonní ústředna (analogová).
IP PBX
pobočková telefonní ústředna (digitální).
Call Centrum
doplňková služba k IP telefonní ústředně ss7Net, která bez dalších investic kompletně zajišťuje provoz tzv. pasivního call centra (např. zákaznická linka, příjem objednávek přes telefon apod..)
VoIP
Voice over IP - internetová telefonie.
IP (Internet Protocol)
základní protokol pracující na síťové vrstvě používané v počítačových sítích a internetu.
SIP (Session Initiation Protocol)
internetový protokol určený pro přenos signalizace v internetové telefonii.
Pobočková ústředna
připojuje se k veřejné síti a umožňuje účastníkům podle oprávnění volat i mimo tuto ústřednu, přitom lze ušetřit počet veřejných telefonních linek, kdy k pokrytí požadavků na vnější volání stačí nižší počet veřejných linek oproti počtu vnitřních linek.