Jednoduchá správa, podrobné statistiky a reporty, kontrola nad náklady,
bezplatné propojení vzdálených pracovišť.
Telefonní ústředna pro většinu lidí představuje jen velmi obtížně pochopitelné
zařízení, které zajišťuje, aby se příchozí či odchozí hovor či fax dostal na
požadované místo - ideálně přímo k volanému. Ve skutečnosti však moderní pobočkové
ústředny nabízejí mnohem víc. A ani IP ústředna ss7Net není v této oblasti žádnou
výjimkou. Spíše naopak. Kromě samotného telefonování totiž umožňuje mj.:
detailní vyúčtování všech aktivit;
generování specifických reportů pro jednotlivá oddělení, skupiny pracovníků či jednotlivce (konkrétní řešení je plně ve správě zákazníka a tudíž zdarma);
kompletní archivaci všech informací o volání;
všechny výhody IP telefonie (výrazně nižší náklady na volání v rámci ČR i do zahraničí, a to vč. mobilních telefonů, a volání zdarma v rámci vlastní sítě);
propojit všechna vzdálená pracoviště firmy, případně partnerskou síť s voláním zdarma;
využití specifických nadstaveb (ideálním příkladem je call centrum pro správu zákaznické linky či telefonického objednávkového systému, nebráníme se však ani vývoji zákaznického řešení);
připojení speciálních periferií, jako je např. kamerový systém či dálková signalizace provozních stavů.
IP ústřednu ss7Net kompletně vyvinuli specialisté společnosti ss7IPCom. Proto
může těžit ze všech výhod proprietárních řešení: zabezpečení, spolehlivost, funkčnost
konkrétních řešení, snadné propojení s periferiemi i infrastrukturou zákazníka.
Velmi významným benefitem je rovněž snazší vývoj zákaznických řešení vč. jistoty,
že poskytnuté podklady nebudou zneužity pro konkurenční firmy.
Pozitiva
úspora nákladů
bezplatné propojení vzdálených pracovišť
statistiky a reporty
Doplňkové služby a řešení
pasivní call centrum (objednávky po telefonu, zákaznická linka)
faxový server (distribuované faxové schránky pro vybrané pracovníky či oddělení)
vzdálený sběr a zpracování dat
dálková signalizace provozních stavů vč. archivace historických dat
docházkový systém
kamerový systém
propojení se systémy CRM (Customer Relationship Managemen) a CTI (Computer Telephony Integration)
Příklad možné konfigurace v síti:
Sdílejte!
Mám zájem o informace
Informační newsletter
Pojmy, s nimiž byste se mohli setkat v souvislosti s ss7SupportServices
Celkové náklady na vlastnictví (Total cost of ownership, TCO)
celkové pořizovací náklady + provozní náklady určitého aktiva (produktu).
PBX
pobočková telefonní ústředna (analogová).
IP PBX
pobočková telefonní ústředna (digitální).
Call Centrum
doplňková služba k IP telefonní ústředně ss7Net, která bez dalších investic kompletně zajišťuje provoz tzv. pasivního call centra (např. zákaznická linka, příjem objednávek přes telefon apod..)
VoIP
Voice over IP - internetová telefonie.
IP (Internet Protocol)
základní protokol pracující na síťové vrstvě používané v počítačových sítích a internetu.
SIP (Session Initiation Protocol)
internetový protokol určený pro přenos signalizace v internetové telefonii.
Pobočková ústředna
připojuje se k veřejné síti a umožňuje účastníkům podle oprávnění volat i mimo tuto ústřednu, přitom lze ušetřit počet veřejných telefonních linek, kdy k pokrytí požadavků na vnější volání stačí nižší počet veřejných linek oproti počtu vnitřních linek.