IP ústředna ss7Net je komplexní komunikační řešení, které díky
sofistikovanému softwarovému vybavení zákazníkům poskytuje dokonalé zázemí pro
realizaci a správu hlasové komunikace. Navíc umožňuje připojení celé
řady doplňků a periferií vč. řešení pro vzdálený sběr dat či dálkovou signalizaci
provozních stavů. IP ústřednu ss7Net lze snadno propojit s infrastrukturou
zákazníka vč. rozhraní pro předávání dat do firemního informačního systému
či generování podrobných statistik a reportů za zvolené období.
Komunikační řešení ss7Net bylo navrženo tak, aby splňovalo požadavky firem
a organizací všech velikostí. Na rozdíl od většiny konkurenčních řešení
ovšem vzniklo jako komplexní komunikační nástroj, který nabízí vše, co mohou
zákazníci potřebovat. Konfigurace proto probíhá opačným směrem, než je na trhu
obvyklé - nepotřebné služby se pro méně náročné zákazníky odebírají.
Pojmy, s nimiž byste se mohli setkat v souvislosti s ss7SupportServices
Celkové náklady na vlastnictví (Total cost of ownership, TCO)
celkové pořizovací náklady + provozní náklady určitého aktiva (produktu).
PBX
pobočková telefonní ústředna (analogová).
IP PBX
pobočková telefonní ústředna (digitální).
Call Centrum
doplňková služba k IP telefonní ústředně ss7Net, která bez dalších investic kompletně zajišťuje provoz tzv. pasivního call centra (např. zákaznická linka, příjem objednávek přes telefon apod..)
VoIP
Voice over IP - internetová telefonie.
IP (Internet Protocol)
základní protokol pracující na síťové vrstvě používané v počítačových sítích a internetu.
SIP (Session Initiation Protocol)
internetový protokol určený pro přenos signalizace v internetové telefonii.
Pobočková ústředna
připojuje se k veřejné síti a umožňuje účastníkům podle oprávnění volat i mimo tuto ústřednu, přitom lze ušetřit počet veřejných telefonních linek, kdy k pokrytí požadavků na vnější volání stačí nižší počet veřejných linek oproti počtu vnitřních linek.